Direktiva e Mbrojtjes 2022
Mjedisi strategjik sot karakterizohet nga epoka e konkurrencës strategjike, ku agresiviteti i kërcënimeve tradicionale ndërthuret me kërcënimet e reja hibride, mjedisore, teknologjike dhe të informacionit, duke shkaktuar sfida dhe shqetësime serioze të sigurisë. Republika e Shqipërisë, pavarësisht sigurisë që i jep statusi i të qenit vend anëtar i NATO-s, nuk është imune ndaj rreziqeve dhe kërcënimeve të sigurisë. Ne do vijojmë përmbushjen e detyrimeve kushtetuese në fushën e mbrojtjes, në drejtim të garantimit të sigurisë dhe mbrojtjes së vendit, mbrojtjen e interesave tona euroatlantike, angazhimin në mënyrë proaktive në operacione ndërkombëtare, mbështetjen e qëllimeve tona të politikës së jashtme, si dhe sigurimin e aftësive dhe mbështetjes në raste të jashtëzakonshme.
Rezultatet e punës për vitin 2022, përfshijnë: përmirësimin e trajtimit financiar, kushteve, kujdesit shëndetësor për ushtarakët dhe familjet e tyre, si dhe integrimin e tyre në shoqëri pas daljes në rezervë; modernizimin, përmes pajisjes së Forcave të Armatosura me kapacitetet e nevojshme për t’u përballuar me sfidat e ardhshme; edukimin dhe arsimimin, duke konsoliduar reformën në Akademinë e FA-së, si dhe duke filluar projektet për një Akademi dhe një Kolegj Mbrojtjeje të standardeve të larta; zvogëlimin e riskut nga fatkeqësitë dhe situatat emergjente, si dhe fuqizimin e kapaciteteve të specializuara të mbrojtjes civile në Forcat e Armatosura; kontributin proaktiv në operacione dhe angazhime rajonale; sigurinë kibernetike të sistemeve tona ushtarake; rritja të aftësive të mbrojtjes, nëpërmjet teknologjisë dhe inovacionit. Drejtimet kryesore që do të punohet gjatë 2022 gjenden në dokumentin:
Direktiva e Mbrojtjes 2022 në format pdf
Strategjia për Mbrojtjen Kibernetike
Interneti dhe teknologjitë e reja kompjuterike kanë sjellë ndryshime kolosale në ndërkomunikimin e një shoqërie globale. Transformimi i shkaktuar nga ky digjitalizim krijon varësi të reja. Ekonomia, administrata dhe sigurimi i shërbimeve thelbësore tani mbështeten në integritetin e hapësirës kibernetike dhe në infrastrukturën, sistemet dhe të dhënat që e mbështesin atë.
Edhe pse nuk ka gjasa që një konflikt midis shteteve do të kryhet ekskluzivisht në fushën kibernetike dhe të informacioneve, operacionet në fushën kibernetike dhe të informacionit tashmë po luajnë një rol gjithnjë e më të rëndësishëm në konfliktet ushtarake, trend i cili do të rritet në vitet e ardhshme.
Disponibiliteti, integriteti dhe qëndrueshmëria e kësaj infrastrukture janë vazhdimisht duke u përballur me veprime dëmtuese.
Zbulimi ka zëvendësuar mbrojtjen si strategji. Pjesa më e madhe e hardware-ve dhe software-ve, të zhvilluar fillimisht për të lehtësuar këtë mjedis, ka renditur si prioritet efikasitetin, koston dhe komoditetin e përdoruesit, por nuk ka pasur një siguri të projektuar që nga fillimi. Personat keqdashës, organizatat kriminale ose terroriste mund të shfrytëzojnë pikat e dobëta në sistemet e ndërlidhjes dhe komunikimit dhe minimizimi i këtyre pikave është një prioritet kombëtar.
Trendi aktual tregon se incidentet do të vazhdojnë të rriten, për rrjedhojë kostoja për mbrojtjen, si dhe efektet që shkaktojnë sulmet kibernetike do të rriten me shpejt se përfitimet që vijnë nga shërbimet themelore që ofrojnë SNI-të.
Strategjia për Mbrojtjen Kibernetike 2014-2017 e MM-së kishte si qëllim të siguronte orientime, koherencë dhe fokus, për një qasje gjithëpërfshirëse dhe për të zhvilluar kapacitetet ushtarake në hapësirën kibernetike.
Si rezultat i kësaj përshtatjeje, janë bërë përmirësime të ndjeshme në rritjen e aftësive organizative kundrejt kërkesave të sigurisë kibernetike; gradualisht është siguruar një përqasje gjithëpërfshirëse e strukturave të MM/FA-së, për të pasur një kuptim më të qartë për hapësirën kibernetike dhe dobësitë e saj; janë rritur kapacitetet operacionale të SNI-ve në aspekte të ndryshme të sigurisë kibernetike; është rritur ndërgjegjësimi i personelit në lidhje me sigurinë kibernetike.
Strategjia për Mbrojtjen Kibernetike 2021 - 2023 në format pdf
Strategjia për Mbrojtjen Kibernetike 2018 - 2020 në format pdf
Strategjia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore (2011 - 2015)
SBNJ (2011-2015) e Ministrisë së Mbrojtjes përmban vizionin, parimet dhe konceptet themelore për politikat, planifikimin dhe procedurat që mbështesin ciklin jetësor të burimeve njerëzore për oficerët, nënoficerët, ushtarët dhe personelin civil në Forcat e Armatosura të Republikës së Shqipërisë, kujdesin për familjet e tyre dhe për ushtarakët në rezervë, lirim e pension.
Ajo siguron drejtimin strategjik për politikat dhe planet e burimeve njerëzore të mbrojtjes, mbështet kryerjen e misionit të mbrojtjes kombëtare, përmbushjen e detyrimeve të Ministrisë së Mbrojtjes në kuadrin e NATO, si dhe të angazhimeve në kuadër të BE dhe OKB për pesë vitet e ardhshme...
Strategjia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore (2011 - 2015) në format pdf
Dokumenta për Barazinë Gjinore dhe Shanset e Barabarta në FA
Përkufizuar si barazi midis burrave dhe grave në të gjitha sferat, si publike dhe private, barazi gjinore do të thotë akses dhe kontroll i barabartë mbi burimet dhe përfitimet, pjesëmarrje e barabartë në vendimmarrjen politike dhe barazi me ligj për gratë dhe burrat.
Integrimi gjinor, d.m.th. procesi që siguron që perspektiva gjinore dhe qëllimi për barazi gjinore të jenë në qendër të të gjitha aktiviteteve - zhvillim politikash, kërkime, advokim/dialog, legjislacion, shpërndarje e burimeve si dhe planifikim, zbatim dhe monitorim i programeve dhe projekteve, si një strategji për të promovuar dhe arritur barazinë gjinore, duhet të jetë pjesë e të gjitha politikave sociale, ekonomike dhe politike në Shqipëri. Një strategji e tillë jo vetëm siguron arritjen e një zhvillimi të qëndrueshëm nëpërmjet shfrytëzimit të potencialit të plotë njerëzor të vendit, por edhe garanton që të gjitha grupet shoqërore t’i gëzojnë këto arritje.
