Programi i Transparencës për IGJIU
Instituti i Gjeografisë dhe Infrastrukturës Ushtarake është institucion në varësi të Ministrisë së Mbrojtjes dhe si rrjedhojë nuk ka njësi vartëse.
Instituti i Gjeografisë dhe Infrastrukturës Ushtarake vijon të funksionojë sipas Ligjit nr. 8907/2002 “Për funksionimin e Institutit Gjeografik Ushtarak në Republikën e Shqipërisë”.
Gjithashtu, është në proces me ministritë e linjës dhe institucionet e tjera projektligji: “Për organizimin dhe funksionimin e Institutit Gjeografik dhe të Infrastrukturës Ushtarake të Republikës së Shqipërisë”.
Koordinatori për të drejtën e informimit:
Marsida Shahini
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Adresa: Rruga e Dibrës, Kutia Postare 2423
Orari: E hënë - E enjte: 08:30 - 16:30 - E premte: 08:00 - 14:00
Format kërkese (hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga IGJIU, nuk ka.
Nga muaji janar 2023 deri më 13.12.2023 nuk ka patur kërkesa, ankesa për IGJIU.
Dokumentat administrative përpilohen dhe ruhen fizikisht pranë sekretari-arkivit, sipas normave tekniko-profesionale të Republikës së Shqipërisë.
Përgatitet pasqyra emërtuese e çeljes së dosjeve bazuar në listën konkrete me afatet e ruajtjes së dokumentave nga 10 (dhjetë) vjet deri në dokumenta me rëndësi historike kombëtare.
Ato klasifikohen sipas rregullave arkivore të ligjit nr.9154, datë 06.11.2003 “Për Arkivat”.
Ndërkohë, për dokumentat që kanë plotësuar afatet e ruajtjes, kryhet përpunimi tekniko- shkencor.
Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore:
IGJIU jep mendime (dakortësi/sugjerime) mbi projektakte të ardhura për mendim nga ministritë e linjës apo institucione të tjera, në adresën elektronike të Drejtorisë së Përgjithshme Rregullatore dhe Përputhshmërisë në Fushën e Mbrojtjes pranë Ministrisë së Mbrojtjes.
Shërbimet që ofrohen nga IGJIU janë 7 (shtatë) shërbimet me pagesë të cilat kryhen online nëpërmjet portalit e-Albania si më poshtë:
• Aplikim për fotografi ajrore;
• Aplikim për harta detare;
• Aplikim për harta topografike të përpiluara dhe botuara nga IGJIU ndër vite;
• Aplikim për kopje të hartave të vjetra me rëndesi historike kombëtare;
• Aplikim per harta topografike ruse;
• Aplikim per harta tematike;
• Aplikim për pika të triangulacionit dhe nivelacionit shtetëror kl I II III.
IGJIU kryen procedura prokurimi për shërbime për blerje projektesh si dhe blerje me vlerë të vogël, te cilat parashikohen dhe publikohen nga APP në regjistrin e parashikimeve të prokurimeve. Realizimi i tyre raportohen për një periudhë 4 - mujore në Drejtorinë e Prokurimeve dhe Ankandeve në Ministrinë e Mbrojtjes.
IGJIU çdo muaj raporton në Drejtorinë e Buxhetit dhe Menaxhimit Financiar në Ministrinë e Mbrojtjes dhe në SHPFA mbi ecurinë dhe zbatimin e buxhetit si dhe bëhet kuadrim dhe me Degën e Thesarit Tiranë.
Situacioni i zbatimit të buxhetit deri në muajin nëntor 2023
Në IGJIU organizohen kontrolle dhe inspektime periodike. Në çdo analizë mujore evidentohen arritjet dhe mosrealizimet e detyrave dhe objektivave.
Për çdo mosrealizim kryhet analizë dhe ripërcaktohen afate të zbatimit të tyre.
Sektorët e vartësisë dërgojnë raporte mujore dhe progresive.
Artikuj nga Newsroom
e martë, 29 prill 2025
Gjenerallejtënant Arben Kingji, vizitë zyrtare në Itali
e premte, 25 prill 2025
E Ngarkuara me Punë e SHBA viziton stërvitjen "Eagle Strike 2025" në Rreth - Greth
e enjte, 24 prill 2025